Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Δεν είμαι αχάριστος, πάνω απ’ όλα ο Αίαντας


Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

Όταν κάποιος πονάει την ομάδα βάζει στην άκρη τα πάντα και συνεχίζει. Έτσι λοιπόν και ο αρχηγός του Αίαντα Αντώνης Σταυράτης ο οποίος δήλωσε την Κυριακή αμέσως μετά το παιχνίδι της ομάδας μας με τον Αργοναύτη την αποχώρηση του εξαιτίας των διαφορών του με τον προπονητή του Άγιαξ Στάθη Φουρίκη. 

Παρόλα αυτά ο Σταυράτης δείχνει πως η ομάδα για εκείνον είναι πάνω απ’ όλα και το παρακάτω μήνυμα είναι και το μήνυμα της επιστροφής του. 

Εμείς σαν Anatropes Sport να πούμε πως χαιρόμαστε για αυτή την εξέλιξη και πως ήμασταν σίγουροι για την τελική απόφαση του αρχηγού της ομάδας αφού το ήθος και οι αρχές του δεν θα του επέτρεπαν τίποτα λιγότερο.




"Τα πιστεύω μου δεν θα τα αλλάξω ποτέ έτσι γεννήθηκα και έτσι θα συνεχίσω. Eπειδή όμως έχω μάθει όταν δίνω να ξεχνάω και όταν μου δίνουν να θυμάμαι για πάντα οφείλω να κάνω πίσω και είναι υποχρέωση μου να κάνω πίσω πρώτον για την διοίκηση η οποία μου έχει σταθεί παρά πολύ από την αρχή της χρονιάς και ύστερα για τον κόσμο αυτής της ομάδας. Τέλος  για τους συμπαίκτες μου που ξεκινήσαμε κάτι και πρέπει να το τελειώσουμε..... Δεν αλλάζω ότι εξέφρασα την Κυριακή απλά κάνω ανακωχή με τον προπονητή για να υλοποιηθούν οι στόχοι της ομάδας και στο τέλος της χρονιάς θα συζητηθούν όλα και κυρίως ο στόχος της ομάδας που είναι η άνοδος. Σεβόμενος πάντα τις προσπάθειες της διοίκησης που κάτω από αυτές τις συνθήκες της κρίσης στερούνται για να μην στερούμαστε και για αυτό τον λόγο θα ήταν αχάριστο από μέρους μου να βάλω τον εγωισμό μου πάνω από όλα αυτά.... Φυσικά και θα δεχθώ την οποία τιμωρία από την διοίκηση....
ΥΓ. Να συμπληρώσω χωρίς να μειώσω κανέναν στην αλλαγή της απόφασης μου πέρα από την διοίκηση που μου μίλησε έπαιξε μεγάλο ρόλο η προσέγγιση του Γενικού αρχηγού Σταύρου Καστανιά ο οποίος μου μετέφερε τα λόγια της διοίκησης αλλά και τα δικά του που με έκαναν να καταλάβω πολλά περισσότερα.... Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από τους φιλάθλους της ομάδας απλά ένας μαχητής θέλει να μάχεται μέχρι το τέλος και πάντα, γι’ αυτό ζητώ να με συγχωρήσουν..... ΜΌΝΟ ΑΙΑΣΣΣΣΣ......."

3 σχόλια:

  1. Πες ότι είχες πάρει όλα τα λεφτά μπροστά και έκανες την κότα και άσε τα οπαδιλικια.Κατέβασε το κεφάλι και κάνε προπονήσεις γιατί χθες πάλι ο χειρότερος ήσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανω απ ολα ο ΑΙΑΣ και αφηστε τις κακιες παιδια. Ειναι μεγαλη η ιστορια του Αιαντα και πολυ βαρια αυτη η φανελα, οσο για τον προπονητη τι να κανουμε για φετος ας τον υποσουμε ετσι κι αλοιος μεχρι αυτη την κατηγορια ειναι μετα παμε γι αλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή